سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیمه پایه مددجویان شهری کمیته امداد خراسان رضوی به بیمه سلامت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بیمه پایه ۸۵ هزار خانوار مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد به بیمه سلامت واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شهرکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ایجاد یکپارچگی در نظام بیمه‌ای و درمان مددجویان تحت حمایت از اهداف اجرای این طرح است و ما هم طبق قانون مکلف به اجرای آن هستیم.

وی با بیان اینکه واگذاری بیمه روستاییان و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در سال‌های گذشته انجام شده است، افزود: واگذاری بیمه پایه ۸۵ هزار خانوار مددجوی شهری ساکن در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر به بیمه سلامت، از ابتدای امسال انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه این امر در تفاهم نامه‌ای بین مدیر کمیته امداد امام خمینی با سازمان بیمه سلامت ایران صورت گرفت، ادامه داد: اجرای این طرح از ابتدای امسال است که واگذاری کامل این امر تا پایان اردیبهشت ماه ۹۸ محقق می‌شود.

شهرکی تصریح کرد: دفترچه بیمه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رایگان صادر می‌شود و با تعهد کمیته امداد برای صدور دفترچه بیمه سازمان بیمه سلامت، همه مددجویان از پرداخت وجه معاف هستند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نقش کمیته امداد در امور درمان و بیمه خانواده‌های مددجو را تضعیف نمی‌کند ادامه داد: خدمات بیمه‌ای و درمان مانند گذشته انجام می‌شود و هیچ کوتاهی در ارائه خدمات به مددجویان ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام//م. ن
 

بیمه سلامت برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.