سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی در فارس

مرکز نوآوری و شکوفایی فارس زیر مجموعه سازمان تجاری سازی فناوری اشتغال جهاد دانشگاهی، (که به اختصار به مرکز منش معروف است) در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زاهدیان نژاد مدیر سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی استان فارس با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شکوفایی فارس زیر مجموعه سازمان تجاری سازی فناوری اشتغال جهاد دانشگاهی، (که به اختصار به مرکز منش معروف است) در شیراز افتتاح شد، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی فارس اولین مرکز نوآوری و شکوفایی است که توسط جهاد دانشگاهی در شیراز بهره برداری می‌شود، و به توسعه کسب و کار و فناوری در استان کمک می‌کند.

وی افزود: این مرکز به افرادی که کار آفرین هستند و ایده‌های جالبی داشته باشند خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد، که از جمله این خدمات مشاور و مربی‌های کار آمد است.

وی اضافه کرد: با توجه به خدمات و فضایی که در دسترس برای کار آفرینان مربی و تصحیلگر قرار داده می‌شود آن‌ها ایده‌های خود را به تجاری سازی نزدیک کنند.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه این مرکز مختص استان فارس و شهرستان است، تصریح کرد: با افتتاح این مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال زایی وسیعی انجام می‌شود، که ظرفیت این مرکز در حال حاضر پذیرش حداقل ۱۲ تیم ۴ نفر به بالا است.

همچنین این گونه مراکز در استان باعث توسعه‌های دانش افزایی بسیاری می‌شود.

انتهای پیام/چ

مرکز نوآوری و شکوفایی در فارس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.