سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اسکان خانه‌ های بوم گردی در همدان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان از افزایش اسکان خانه‌های بوم گردی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زمانی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان از افزایش۱۴.۷ درصدی   بازدید کنندگان از اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری در استان خبر داد و افزود:در سال جاری حدود ۶۶۹ هزار نفر از اماکن گردشگری همدان بازدید کردند.

وی به افزایش ۳ در صدی اقامت در هتل های همدان اشاره کرد و گفت: درفروردین  سال جاری بیش از  ۹هزار نفر در هتل‌ها ی استان اقامت داشتند. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان همدان عنوان کرد:در سال جاری تعداد ۱۴۶۵ در هتل آپارتمان‌های همدان اقامت داشتند که در سال گذشته این میزان ۱۱۶۳ نفر بوده که رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

زمانی ادامه داد: طرح صیانت در کنار طرح نوروزی و بازرسی از مراکز، اقامتگاه‌ها و مراکز عرضه تغذیه انجام شد که تعداد ۲ هزار و ۴۹۵ مورد بود.

وی با اشاره به بارش ها، گفت: اوج بارش‌ها در ۱۲ و ۱۳ فروردین بود که تاثیر زیادی در جذب گردشگر داشت که علی رغم این موارد آمار‌ها نشان می‌دهد که همدان از اقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: تبلیغات محیطی و رسانه‌ها به خوبی در حوزه جذب مسافران وارد شدند و غار علیصدر تبلیغات زیادی در  شهر تهران داشت.

معاون عمرانی فرمانداری همدان بیان کرد: از میراث فرهنگی تقاضا داریم در برندسازی سیر همدان تلاش‌های لازم را داشته باشد و همچنین جشنواره‌های بومی و محلی نیز به عنوان یک ظرفیت استان بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام/ب

اماکن بوم گردی همدان پذیرای بیش از ۱۵۰۰ نفر بودند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.