سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه مناطق اطراف جنگل دونارد در ایرلند شمالی به دلیل آتش‌سوزی

آتش‌سوزی در جنگل دونارد در ایرلند شمالی خسارات گسترده‌ای برجای گذاشت و سبب تخلیه برخی مناطق اطراف از جمله یکی از خیابان‌های اصلی شهر نیوکاسل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی انگلیسی، آتش‌سوزی در جنگلی در ایرلند شمالی بخش‌های وسیعی از پوشش گیاهی منطقه را از بین برد و باعث تخلیه برخی مناطق اطراف شد. ۵۰ آتش نشان برای خاموش کردن آتش‌سوزی در جنگل دونارد در نزدیکی شهر نیوکاسل ایرلند شمالی مبارزه کردند.

این آتش‌سوزی که جبهه آن نزدیک به ۲ کیلومتر طول داشت، خسارات گسترده‌ای برجای گذاشت و سبب تخلیه برخی مناطق اطراف از جمله یکی از خیابان‌های اصلی شهر نیوکاسل شد.

پلیس ایرلند شمالی که احتمال عمدی بودن این آتش‌سوزی را بالا برآورد کرد، از شاهدان عینی خواست مشاهدات خود را گزارش دهند. بیش از ۲۰۰ نفر از ساکنان منطقه پس از تخلیه به یک مرکز تفریحی در نیوکاسل منتقل شدند تا از خطر مصون بمانند.

همزمان با این حادثه، آتش‌سوزی دیگری در مراتع شهرستان دانیگول جمهوری ایرلند (ایرلند جنوبی) روی داد که آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق به مهار آن شدند. این دو حادثه آتش‌سوزی هیچ خسارت جانی دربر نداشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.