سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم افزایی پلیس و سایر دستگاه‌ها برای کنترل سیل سیستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از مشارکت و هم افزایی پلیس و سایر دستگاه‌های فعال در ستاد مدیریت بحران برای کنترل سیل در منطقه سیستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمحمد قنبری  فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم عزیز و تأمین نظم و امنیت و روان سازی آمد و شد خودرو‌ها درشمال استان حضور فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تمامی امکانات و نیرو‌های خود را برای خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز بسیج کرده اند بیان کرد: تاکنون نشست‌های متعددی برای جلوگیری از ورود آب به روستا‌ها و هدایت آن به رودخانه‌ها برگزار و اقدامات و تدابیر لازم اتخاذ شده است و خوشبختانه مشکل و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی توصیه کرد: هم استانی‌های عزیز از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و کانال‌ها پرهیز و مسائل ایمنی و امنیتی را رعایت کنند تا خدای ناکرده شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر آمادگی پلیس و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران از مردم خواست تا همکاری خود را با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان ادامه دهند و به هشدار‌ها و توصیه‌ها توجه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.