سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره اوقاف شهرستان رباط کریم خبر داد؛

ثبت موقوفه ای برای ایتام و مستمندان

وقف جدیدی با نیت کمک به مستمندان و ایتام به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان در شهرستان رباط کریم به ثبت رسید.

حجت الاسلام مهدی زین الدین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،از ثبت موقوفه‌ای جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: این وقف یک واحد تجاری به متراژ ۳۰۳ مترمربع و به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان در خیابان بخشداری، روبروی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) است که از سوی حاج مصطفی فولادگر با نیت کمک به ایتام و مستمندان و کودکان بی سرپرست وقف شده است.

حجت الاسلام زین الدین در ادامه اشاره‌ای هم به پیشرفت فعالیت‌های عمرانی در ۳ امام زاده این شهرستان کرد و افزود: عملیات توسعه شبستان امام زاده محمدتقی (ع) و احداث ستون‌های امام زاده علی اصغر (ع) از فعالیت‌های عمرانی است که در حال حاضر در دست اجرا است. احداث پروژه تجاری امام زاده عمادالدین (ع) مراحل پایانی کار را طی می‌کند که با وصل اشتراکات آب و برق و ... به زودی این مرکز تجاری افتتاح می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای سیل زدگان در امام زادگان عمادالدین (ع)، محمدتقی (ع) و علی اصغر (ع) هم از جمله برنامه‌های اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.