سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویری کمتر دیده شده از فرمانده جدید سپاه در کنار برادرش

تصویری از سردار سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب در کنار برادرش امیر محمد سلامی، از فرماندهان ارتش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنار برادرش امیر سرتیپ محمد سلامی منتشر شد؛ دو برادری که یکی در سپاه و دیگری در ارتش در حال خدمت هستند و هر دو به درجه سرتیپ تمامی نائل آمده‌اند البته سردار سلامی روز گذشته با حکم فرمانده کل قوا به درجه سرلشکری ارتقا یافت.

گفتنی است، امیر محمد سلامی در کارنامه خود معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و سردار حسین سلامی نیز ریاست اداره عملیات ستادمشترک سپاه، جانشینی فرماندهی کل سپاه و اکنون نیز فرماندهی کل سپاه را بر عهده داشته و دارند.


بیشتر بخوانید: تصویری منتشرنشده از سرلشکر جعفری در اتاق عملیات آزادسازی شهر بلد


در پی انتصاب روز گذشته سردار سلامی به عنوان جانشین کل سپاه، تصویری از این دو برادر در کنار یکدیگر منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۱:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ارتشی و سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی و نیروهای گم نام صاحب الزمان عج همه از دل امت برخواسته اند و همه و همه امت یک سپاه و لشکر الهی امت مستضعفین متحد و مقتدر و یکپارچه و هماهنگ حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص هستند درود به شرف و غیرت و دلاور مردی و ایمان و تقوای الهی همگیشون برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم و فرزانه و لشکر الهی باشکوه و با عظمت و قدرتمند و مقتدر و دانشمند و توانای امت مستضعفین متحد حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص و انشاءالله شکستهای پی در پی دشمنان امت که همان ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انس ملعونش هستند مانند آمریکا و هم پیمانان ملعونش مدام بفرستیم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم . والسلام و صلوات التماس دعا از امت حزب الله . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا حفظشون کنه ان شاء الله