سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش‌زاده: ۳ امتیاز بازی برای صعود پرسپولیس از گروهش حیاتی است/ خوشبین‌ترین هوادار انتظار مشکلات تراکتورسازی را نداشت

بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کسب پیروزی و سه امتیاز بازی مقابل الاهلی برای پرسپولیس بسیار حیاتی و سرنوشت‌ساز است.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در مورد شرایط تیم پرسپولیس در بازی مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: پرسپولیس پیش از دربی پرسپولیسی نبود که هواداران را با بازی خود به وجد نمی‌آورد و همچنین بازیکنان جذب شده خود را با تیم هماهنگ نکرده بودند. اما پس از بازی مقابل استقلال شرایط به گونه دیگری رقم خورد. من بر این عقیده بودم پرسپولیس اگر می خواهد از گروه خود صعود کند باید جلوی الاهلی در بازی رفت نتیجه بگیرد که همین اتفاق رخ داد.

سه امتیاز بازی مقابل الاهلی حیاتی و سرنوشت ساز است

وی افزود: حالا اگر پرسپولیس قصد صعود از گروه خود را دارد، سه امتیاز این بازی بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است. پرسپولیس در تمامی پست ها به هماهنگی لازم رسیده است. امروز بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. لیگ قهرمانان آسیا غیر قابل پیشبینی است و هر تیمی که اول گل بزند قطعا پیروز میدان خواهد بود و من امیدوارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

امیدوارم هیئت مدیره باشگاه حق و حقوق بازیکن‌ها و کادر فنی را پرداخت کند

داداش زاده گفت: امیدوارم کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند چرا که حق آن ها است تا مطالبات خود را دریافت کنند. همچنین اگر این مسائل امروز تمرکز بازیکنان را بهم نزند مطمئنا پرسپولیس نتیجه خواهد گرفت.
امیدوارم مشکلات حل شود تا بازیکنان با آرامش بیشتری بازی ها را دنبال کنند.

حیف است عالیشاه را از دست بدهیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور دوباره عالیشاه در ترکیب امروز پرسپولیس مقابل الاهلی بیان کرد: عالیشاه بازیکن قابل و توانمندی است. او در برخی بازی ها عصای دست پرسپولیس بود و البته که ما نمی دانیم چه مشکلاتی در تمرینات بین او و کادر فنی رخ داده است. او بازیکن متعصبی است و حیف است که او را از دست بدهیم. این بازیکن ها سرمایه های پرسپولیس هستند. عالیشاه حتی می تواند در ترکیب به عنوان یار تعویضی حضور پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

حضور مهمانان ویژه در تمرین پرسپولیس

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ۱۰ درصد به میهمان نمی‌رسد

واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب دروازه بان استقلال


انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.