سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع وزارت نیرو و نفت برای آب و برق مدارس

اردکانیان گفت: مقرر شد که ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع دو وزارتخانه نیرو و نفت برای تأمین آب و برق مدارس اختصاص پیدا کند تا تلقی رایگان بودن آب و برق در افکار عمومی شکل نگیرد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح رایگان شدن آب و برق مدارس اظهار کرد: رایگان شدن آب و برق مدارس، تلقی بی ارزش بودن این منابع را به همراه دارد که این موضوع بدآموزی برای دانش آموزان و تأثیر منفی در اجرای برنامه مدیریت مصرف دارد.


بیشتر بخوانید: ۵۱ میلیارد متر مکعب آب وارد سدها شده است/باید از برکات سیل برای جبران صدمات استفاده کرد


وزیر نیرو تصریح کرد: طی توافقی مشترک میان وزارت نیرو و نفت، قرار بر این شد که ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع این دو وزارتخانه برای تأمین آب و برق مدارس اختصاص پیدا کند که تلقی رایگان بودن آب و برق در افکار عمومی شکل نگیرد.

در جلسه علنی ۲۵ بهمن ۹۷ با الحاق بندی به لایحه بودجه مقرر شد در سال ۹۷، تمام مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در سقف الگوی مصرف از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز معاف باشند. سقف الگوی مصرف طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نیرو، نفت و آموزش و پرورش تدوین و ابلاغ می‌شود. چنانچه مصارف واحد‌های آموزشی مشمول در یک دوره بیشتر از الگوی تعیین شده باشد، کل مصرف آن دوره کماکان مشمول پرداخت هزینه مصرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

رایگان شدن آب و برق مدارس، تلقی بی ارزش بودن این منابع را به همراه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.