سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ رأس گوسفند قربانی بین نیازمندان استان کرمانشاه توسط آستان قدس توزیع می‌شود

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه گفت: ۲۵ رأس گوسفند عقیقه در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیدجعفر امامیان در کرمانشاه اظهار کرد: آستان قدس رضوی در چهارمین مرحله توزیع بسته‌های حمایتی غذایی ۲۵ رأس گوسفند عقیقه را در بین نیازمندان و محرومان استان کرمانشاه توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این گوشت‌ها از محل وجوهات نقدی اهدا شده به آستان قدس کرمانشاه در قالب عقیقه و قربانی تأمین شده است گفت: سه گروه جهادی از خادمیاران رضوی مشغول خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان از جمله روستای چم‌مهر و پلدختر هستند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: ۳۶۰ سبد کالای غذایی از سوی آستان قدس رضوی در اختیار سیل‌زدگان استان لرستان قرار گرفت و این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، چایی، قند، حبوبات، ماکارونی، سویا، کنسرو و نمک بود.

وی از توزیع ۳۱۰ سرویس قابلمه و ۵۰۰ بسته پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه در بین سیل‌زدگان روستای چم‌مهر خبرداد و اظهار کرد: این تعداد سبد کالا از سوی خادمیاران رضوی استان کرمانشاه تحت پویش مردمی کنارتم همسایه در بین مردم این منطقه توزیع شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه عنوان کرد: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و پویش مردمی «کنارتم همسایه» ۳۸۰ بسته میوه بین خانواده‌های سیل‌زده توزیع شد.

وی با اشاره به ادامه خدمات دفتر آستان قدس کرمانشاه در مناطق سیل‌زده افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اعزام نیرو‌های جهادی به منطقه، اعزام تیم پزشکی، ایجاد چند آشپزخانه در مناطق سیل‌زده جهت پخت و توزیع غذای گرم، توزیع بسته‌های مواد غذایی و سایر خدمات اشاره کرد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های بانوان خادمیار رضوی استان کرمانشاه در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان گفت: اقلام و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط پویش مردمی کنارتم همسایه همه روزه توسط بانوان رضوی تفکیک و بسته‌بندی می‌شود.

 

انتهای پیام/ت

توزیع بسته های غذایی در میان مردم مناطق سیلزده

برچسب ها: آستان قدس رضوی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.