سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانجانی که از تحویل کالا امتناع کنند به اتهام احتکار کالا به تخلفشان رسیدگی می شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: کلیه شرکت هایی که متولی توزیع سبوس که ارز دولتی دریافت کردند تنها باید با سودی که دولت در نظر گرفه کالا را توزیع کنند.

جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: کلیه شرکت هایی که متولی توزیع سبوس هستند و ارز دولتی دریافت کردند باید با سودی که دولت در نظر گرفته بین مردم توزیع شود.

وی گفت: با توجه شکایات مردمی در خصوص عدم تحویل حواله های صادره سبوس از سوی شرکت های توزیعی این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که از اسفند ماه سال گذشته متاسفانه شرکت های توزیعی بدلایل واهی و غیر مستند از تحویل کالای مزبور به حواله های صادره طفره رفته و باعث مشکل و سرگردانی مردم شدهاند.

جودکی با بیان اینکه شرکت ها و کارخانجانی که به هر دلیل از تحویل کالا امتناع نمایند به اتهام احتکار کالا به تخلفات انان رسیدگی می گردد گفت: به منظور حضور جدی و رفع مشکل فوق با تحقیقات میدانی و حضور در محل کارخانجات و مشاهده موجودی کالای فوق به منظور همکاری و تحویل کالای فوق از سوی شرکت های توزیعی از مدیران و نمایندگان این شرکت ها دعوت شد و با پیگیری های انجام شده این مشکل حل شد.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی کرمانشاه در زمینه خدمات و کالا نظارت  دارد و به پرونده ها به سرعت رسیدگی می شود افزود: در بحث توزیع کالاها  گران فروشی  قاچاق سوخت قاچاق  کالا  و رعایت مسائل بهداشتی با هرگونه تخلف برخورد می شود.

جودکی گفت: هیچ کدام از شرکت ها خارج از سودی که دولت مصوب کرده است مجاز به توزیع کالا نیستند و  پرونده متخلفان در این زمینه رسیدگی می شود.

وی گف: مردم در این زمینه نیز می توانند مارا یاری دهند و در صورت مشاهده تخلف با شماره 124 سازمن صنعت و معدن یا شماره پیگیری تعزیرات کرمانشاه تخلفات را گزارش کنند.

انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.