سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در میان تخلفات ریز و درشت بازی تراکتور- پیکان؛

جریمه خفیف در انتظار کاپیتان تیم ملی ایران

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل حواشی دیدار تراکتورسازی- پیکان با برخورد کمیته انضباطی مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌  تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و در نهایت برای دومین هفته متوالی و پس از شکست مقابل سپیدرود نتیجه بازی خود را واگذار کرد.

این شکست خانگی به حدی برای هواداران تراکتورسازی تلخ بود که برخی از آنها پس از پایان بازی با رفتارهایی خلاف عرف ورزشی میدان فوتبال را تا حدی به کارزار جنگ تبدیل کرده و حتی یکی از تماشاگران تراکتورسازی به دنبال عبور از ماموران نیروی انتظامی به مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم و البته تیم ملی کشورمان سیلی زد.

در این وضعیت اشکان دژاگه، دیگر ستاره پرشورها (لقب تراکتورسازی) هم که رفاقت دیرینه ای با مسعود شجاعی دارد از کوره در رفته و با هواداری که شجاعی را مضروب کرده بود برخورد کرد که همین امر احتمال دارد منجر به اعمال جرائمی برای کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کمیته انضباطی شود.

برای پیگیری احتمال محرومیت اشکان دژاگه با حسین عبداللهی، یکی از اعضای کمیته انضباطی گفتگو کردیم که او اظهار داشت: به صورت کلی در آئین نامه کمیته انضباطی مواردی که مصداق رفتار غیرورزشی است ذکر شده و هر ورزشکاری که رفتار غیرورزشی در زمین بازی داشته باشد و اعضای کمیته انضباطی درباره حرکت او به جمع بندی برسند می توانند تنبیهات مقرر در بندهای آئین نامه را لحاظ کنند.

او ادامه داد: با توجه به سوابق بازیکن احتمال دارد محرومیتی برای او در نظر گرفته نشود و کمیته انضباطی به تذکر کتبی یا جریمه مالی برای او اکتفا کند. اگر بازیکن سابقه رفتار غیرورزشی نداشته باشد تنبیهات خفیف تری برای او در نظر گرفته خواهد شد. با این وجود باید در روزهای آتی چه تصمیمی درباره حرکت دژاگه از سوی اعضای کمیته انضباطی اتخاذ خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

مالک باشگاه تراکتور: تاج و سلطانی‌فر مناظره با من را قبول نمی‌کنند/ فروزان به جای شکایت جواب گل‌هایی که خورده را بدهد/ باخت ما باید در آسیا کارشناسی شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم های لیگ برتری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.