سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور امدادرسانی به مدارس مناطق سیل‌زده صورت گرفت؛

اعلام میزان کمک سازمان‌های بین‌المللی به آموزش‌وپرورش برای سیل اخیر +جزئیات

قائم‌مقام وزیر آموزش‌وپرورش در امور بین‌الملل از میزان کمک سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران برای کمک به مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کریمی قائم‌مقام وزیر آموزش‌وپرورش در امور بین‌الملل درباره نحوه کمک سازمان‌های بین‌المللی به ایران بعد از سیل اخیر گفت: دوشنبه هفته پیش جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد و با هماهنگی وزارت امور خارجه همه آژانس‌های بین‌المللی مستقر در تهران در آن جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در آن جلسه به‌طور تقریبی بودجه‌ای مشخص را برای حوزه آموزش‌وپرورش در نظر گرفتند؛ بودجه مورد نیاز خود را به مجامع بین‌المللی حدود یک‌ میلیون و دویست هزار دلار اعلام کردند. یعنی نیازی که آن‌ها می‌توانند احصا کنند یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است اما اکنون حدود ۱۰۰ هزار دلار نیز نقدینگی دارند که با آن اقلام خریداری می‌شود.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور افزود: اقلامی که ما درخواست کردیم اعم از چادر، اقلام آموزشی، اقلام موردنیاز کودکان استثنایی توسط یونیسف و سازمان‌های بین‌المللی تامین می‌شود تا برای مراکز سیل‌زده ارسال شود.

کریمی گفت: در حال حاضر سفارش‌های ریزتر ما انجام و در قالب بسته‌هایی از طریق وزارت کشور برای سه استان لرستان، گلستان و خوزستان ارسال‌شده است و بخشی را هم یونیسف باید از خارج از کشور ارسال کند که در حال انجام است.

انتهای پیام/

اقلام درخواستی آموزش‌وپرورش از آژانس‌های بین‌المللی مستقر در تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.