سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد؛

انقلاب اسلامی ایران قصد دارد عالم را مهیای ظهور کند

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده،ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام زمان (عج)گفت: ظهور امام زمان (عج) دو شرط اساسی و بزرگ دارد که تبری و تولی است.

وی با اشاره به خصوصیات جامعه اسلامی مدنظر امام زمان (عج) اضافه کرد: باید از طاغوت تبری کند و در مقابل نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی تولی داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین خدمت برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) تقویت و تحکیم و اصلاح نظام ولایی و حکوت دینی است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: برخی به دنبال علائم ظهور هستند، ولی علائم ظهور دست ما نیست و شرایط ظهور دست ماست و می‌توانیم شرایط ظهور را محقق کنیم.

حاجی‌صادقی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآورشد: هرکسی در هر صحنه‌ای که روحیه ولایت مداری و سربازی امام زمان (عج) را به خوبی انجام دهد از زمینه‌سازان نهضت ظهور است.

انتهای پیام/ح

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است

برچسب ها: سپاه ، حقوق شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.