سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم‌های پایه کاراته:ملی پوشان کاراته نتایج قابل قبولی کسب کردند

بهنام فر گفت: با توجه به این که همه کشور‌ها در راه کسب سهمیه المپیک سرمایه گذاری کرده اند، نتایج ملی پوشان کاراته قابل قبول است.

مهران بهنام فر سرمربی تیم‌های پایه کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج کسب شده توسط تیم کاراته ایران در مسابقات جهانی کاراته وان مراکش گفت: نتایج ملی پوشان کاراته کشورمان با توجه به سرمایه گذاری عظیم دیگر کشور‌ها و همچنین این که المپیک پیش رو می‌تواند اولین و آخرین المپیک باشد نتایج قابل قبولی بود.

او افزود: با توجه تعداد نفرات اعزامی به این مسابقات، تیم کاراته ایران می‌توانست از لحاظ کسب مدال نتایج بهتری بگیرد، زیرا تیم مردان کاراته ایران با تعداد ۱۳ کاراته کا در این مسابقات شرکت کرد.

بهنام فر همچنین اعنقاد داشت که با توجه سرمایه گذاری دیگر کشور‌ها برای کسب سهمیه در رشته کاراته، تیم ایران می‌تواند در بخش مردان ۳ سهمیه کامل را برای مسابقات المپیک کسب کند. او همچنین افزود: تیم بانوان ایران نیز در مسابقات مراکش نتایج قابل قبولی کسب کرد و این تیم هم می‌تواند یک سهمیه المپیک برای کاراته کشور کسب کند.

مهران بهنام فر در پاسخ به این سوال که آیا حواشی اخیر که برای فدراسیون به وجود آمد می‌تواند درکسب نتایج تاثیر گذار باشد گفت: کاراته کا‌های ایران آنقدر خوب هستند که این حواشی نمی‌تواند روی آن‌ها تاثیر بگذارد. او همچنین گفت: تنها چیزی که می‌تواند برای فدراسیون کاراته نگران کننده باشد جایگزین نشدن نسل جدید به جای ملی پوشان بزرگ سال است که در آینده می‌تواند به کاراته ایران ضربه بزند.


بیشتر بخوانید:

نایب قهرمانی تیم مردان ایران در لیگ برتر کاراته وان مراکش

صید مدال طلا گنج زاده در مراکش / آسیابری نقره‌ای شد

اباذری و عباسعلی و خاکسار برنز گرفتند/ پورشیب دستش از مدال خالی ماند

گنج زاده دومین فینالیست ایران / مبارزه ۳ کاراته کا در دیدار رده بندی


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم های پایه کاراته درباره نتایج کسب شده در مراکش 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.