سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان نماز ظهر و عصر مسجد جامع را اقامه می کند

مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان گفت: از هفته آینده نماز جماعت ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در همدان افامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم مخفی مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان از اقامه نماز‌های جماعت ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در همدان خبر داد و اظهار کرد: مسجد جامع همدان در نزد مردم و مومنین جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه مسجد جامع همواره پایگاهی مهم به لحاظ معنوی، اجتماعی و سیاسی بوده است بیان کرد: آیت‌الله شعبانی نیز بر رونق، پویایی و محوریت این مسجد تأکید بسیاری دارند.

مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نماینده، ولی فقیه اهتمام و توجه ویژه‌ای به ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند، ابراز داشت: بنابر این تصمیم مقرر شد نماز‌های جماعت ظهر و عصر را در مسجد جامع اقامه کنند تا از نزدیک با عامه مردم ارتباط داشته و با مسائل و مشکلات آن‌ها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه از هفته آینده آیت‌الله شعبانی حداقل ۴ روز در هفته برای اقامه فریضه ظهر و عصر در مسجد جامع حضور می‌یابد، افزود:  حضور در سایر مساجد، بازدید از شهرستان‌ها و دیدار با گروه های مختلف مردم ، از دیگر برنامه های نماینده، ولی فقیه در استان است که به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اقامه نماز ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.