سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید مدیریت بحران استان مرکزی برجلوگیری از ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها

جلوگیری ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها در دستور کار ستاد مدیریت بحران استان مرکزی قرار دارد.

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از جلوگیری هرگونه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها خبرداد.

غیاثی افزود: سیل اخیر نشان داد یک بی توجهی مزمنی در منابع طبیعی و محیط زیست بوجود آمده و خیلی از تخریب هائی که ایجاد شد نشان داد که خیلی از ساخت و ساز‌ها در رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور و هئیت دولت بر جلوگیری از ساخت و ساز‌ها و تعرض به رودخانه‌ها و بستر رودخانه‌ها مقرر شد شهرداران، دهیاران و بخشداران محترم موضوع جلوگیری ساخت و ساز‌ها در مسیل رودخانه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی در ۱۵ فروردین امسال گفت: آسیب‌های سیلاب در این استان ۱۱ هزار میلیارد ریال برآورد شده است که این خسارت‌ها بر اساس برآورد اولیه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها به سه بخش‌های زیر بنایی، مسکن شهری و روستایی و بخش کشاورزی استان وارد شده است.

وی بیان کرد: خسارت‌های اولیه سیلاب به استان مرکزی با امضای استاندارمرکزی به رئیس مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور اعلام شده و با پایان بررسی کارشناسی توسط دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های نهایی به وزارت کشور و دستگاه‌های مربوطه اعلام می‌شود.

انتهای پیام / ج

 جلوگیری  ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها  در دستور کار ستاد مدیریت بحران استان مرکزی

برچسب ها: سیل ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.