سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال راهکار برای گسترش روابط علمی فرهنگی گردشگری و اقتصادی هستیم

سفیر اندونزی در ایران گفت: به دنبال راهکارهای موثرتر و بهتر برای گسترش روابط علمی فرهنگی گردشگری و اقتصادی با استان های مهمی همچون اصفهان هستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اوکتاویان علیم‌الدین سفیر اندونزی در ایران که به همراه رییس رادیو تلویزیون اندونزی به اصفهان سفر کرده امروز در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی اصفهان با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی نصف جهان گفت:مشتاق هستیم زمینه خواهرخواندگی اصفهان با یکی از شهر‌های فرهنگی و مهم اندونزی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در این سفر‌ها به دنبال راهکار‌های موثرتر و بهتر برای گسترش روابط علمی فرهنگی گردشگری و اقتصادی با استان‌های مهمی همچون اصفهان هستیم افزود: کشور‌های عضو اکو اشتراکات فرهنگی و مذهبی با هم دارند که با توسعه روابط کشور‌ها و استفاده از این اشتراکات می‌تواند به پیشرفت ملل کمک کند.

سفیر اندونزی در ایران با اشاره به ارتباط اندونزی و ایران در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و امنیتی گفت: در اجلاس D ۸ (گروه هشت کشور مسلمان در حال توسعه که اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مالزی، مصر و نیجریه) که در تهران برگزار خواهد شد می‌توان به‌صورت خلاصه بین کشور‌های ایران و اندونزی مباحثی را مطرح کرد که به هر دو طرف سود برساند.

انتهای پیام/م

 

سفر سفیر اندونزی در ایران به اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.