سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغ فروش اقساطی یخچال در اینترنت، کلاهبرداری از آب در آمد

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با وعده فروش اقساطی یخچال در اینترنت، مبلغ ۲۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی"رئیس پلیس فتای استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در یکی از سایت‌های تبلیغاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با تبلیغ فروش اقساطی یخچال مواجه شدم و با فروشنده تماس گرفتم که وی خواستار واریز مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حسابش به عنوان بیعانه شد که من خواسته اش را انجام دادم، اما فرد مذکور پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تماس‌های من نیست.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: با اظهارات شاکی تحقیقات در این زمینه آغاز و سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی، متهم شناسایى و پس از هماهنگى با مقام قضایى طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند اظهار داشت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در میان بگذارند.


انتهای پیام/م

 

کلاهبرداری  با وعده فروش اقساطی یخچال در اینترنت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.