سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علم الهدی:

ظهور امام زمان (عج) با خواست همه جهانیان محقق می‌شود/برای تحقق ظهور باید با مستکبران بجنگیم

امام جمعه مشهد گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) با خواست همه مردم جهان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد صبح یکشنبه در مراسم «اجتماع منتظران ظهور» که در میدان شهدای مشهد برگزار شد گفت: اگر دعای ما امروز برای فرج حضرت مستجاب نیست به محضر امام هشتم (ع) مشرف می‌شویم تا از ایشان درخواست کنیم برای ظهور دعا کنند.

وی تصریح کرد: ظهور امام زمان (عج) یک حادثه نیست بلکه یک فرآیند بوده و اینگونه نیست که حادثه‌ای در عالم رخ دهد و بعد از درگاه خداوند بخواهیم فرج ایشان تعجیل شود. برای تحقق این امر باید جهانیان بخواهند تا آقا بیایند.

امام جمعه مشهد گفت: ابتدا باید این خواسته تعجیل در فرج امام عصر (عج) در کشور ما شروع شده و سپس در دنیا توسعه یابد. در روز میلاد امام زمان (ع) جشن و سرود خوانی ابزاری است برای اعلام خواسته مردم برای ظهور است.

آیت الله علم الهدی افزود: همه مراسم‌های جشن در واقع درخواست برای ظهور امام زمان (ع) است و باید دقت کنیم این خواسته‌ها را توسعه دهیم، زیرا خواست ما و مردم ایران کفایت نمی‌کند و باید همه جهانیان بخواهد امام عصر بیایند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید با مستکبران بجنگیم و به همه بفهمانیم دوای درد مردم در کشور‌های مختلف ظهور امام عصر (عج) بوده تا آن‌ها نیز در انتظار فرج باشند تا آقا به اذن خداوند تشریف بیاورند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دوای درد همه جهانیان ظهور امام عصر (عج) است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.