سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی در رشت

نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان از دی ماه سال گذشته منتشر شد.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت استان به عنوان یک مسئولیت همگانی، افزایش توانمندی‌های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با تنش‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره برشمرد.

مدیرکل ارشاد گیلان اظهار داشت: تکدی‌گری، نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی، حاشیه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد و تکدی‌گری، اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و نقش آن‌ها در فروپاشی نهاد خانواده و نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از محور‌های مورد تأکید جشنواره بوده است.

فاضلی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گفت: این نمایشگاه از فردا (دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه) تا روز پنجشنبه (۵ اردیبهشت ماه)، صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت دائر می‌شود.

وی تصریح کرد: به تمام آثار راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان، گواهی شرکت اعطا می‌شود و جوایز نفرات برگزیده نیز در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیم آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.