سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری جنت آباد خبر داد

درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد

سرهنگ لشینی از درگیری مسلحانه منجر به مصدومیت زوج و همراهش خبر داد و گفت: درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید لشینی رئیس کلانتری جنت آباد اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی بین دختر و دامادش اقدام به دعوت از زوج و خانواده اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیراندازی با ۲ قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، می‌کند.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه در این درگیری زوج و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شدند، ادامه داد: با کشف ۲ قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.