سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برآورد دقیق خسارت‌ها در راه آهن گلستان

معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با براورد دقیق خسارت ها در راه آهن گلستان تلاش داریم تا آن را هر چه سریعتر راه اندازی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  مازیار یزدانی در حاشیه بازدید از خط راه آهن گرگان- اینچه برون گفت: با هدف برآورد خسارت های سیل به راه آهن به گلستان آمدم تا برآوردهای لازم را در این زمینه لحاظ کنم.

وی افزود: با کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و همکاران اداره کل راه آهن شمال شرق دو جلسه ای برگزار کردیم که این جلسه به صورت تخصصی و با نگاه کارشناسی بود تا بتوانیم این مسیر را هر چه سریعتر بازسازی کرده تا قطار در این مسیر تردد کند.

یزدانی ادامه داد: نظرات مختلف همکاران مشاوران و پیمانکاران را گرفتیم و هدف ما این است که در کمترین زمان و به بهترین روش این مسیر را آماده بهره برداری کنیم.

یزدانی گفت: قصد داریم از این فرصت نهایت استفاده را انجام داده و کاری کنیم که در یک افق چندین ساله دچار مشکلی در این حوزه ریلی نباشیم و شاهد راه آهن پایداری باشم.

وی گفت: در این راستا برای چندمین بار از این حوزه بازدید میدانی انجام داده و مجدداً هم در هفته آینده کارشناسان متعددی به این منطقه اعزام خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین راه حل را برای این مسیر انتخاب و تمام تمهیدات اجرایی لازم این پروژه را هم پیش بینی کنیم.

یزدانی اظهار امیدواری کرد که خیلی زود این مسیر بازسازی شده و شاهد تردد قطار چه از لحاظ باری و چه از لحاظ مسافری باشیم.

انتهای پیام/ح

برآورد خسارت های راه آهن گرگان اینچه برون

برچسب ها: راه آهن ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.