سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح نشان دهنده وحدت ارتش و سپاه است

سردار صابری گفت: این همایش در مقابل جوسازی دشمنان است و نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: این همایش نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح در کنار هستند.

وی افزود: این همایش در مقابل جوسازی دشمنان است و نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند؛ یعنی نه‌ تنها رقیب یکدیگر نیستند بلکه مکمل همدیگر هستند و با همدلی در کنار هم کار می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به اقدامات نیرو‌های مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور گفت: در مناطق سیل‌زده دیدیم که نیرو‌های مسلح یک‌دل در کنار هم به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

سردار صابری همچنین به سرانجامِ عناصری که زمانی در انقلاب نقش داشتند، اشاره کرد و افزود: شهید حججی با سن کم اسوه شد و در مقابل، کسانی هم در انقلاب بودند که عاقبت بخیر نشدند.

همچنین، سردار سیروس صابری در حاشیه همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح، گفت: سپاه پاسداران و همدلی در کشور دو مولفه قدرت ایران هستند و دشمن هر دو را مورد هدف قرار داده است.

سردار صابری افزود: دشمن با تروریست نامیدن سپاه سنگی انداخت و درپی نتیجه آن بود، اما باز نیز نقشه دشمن با شکست روبه‌رو شد.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: سیل اخیر نشان داد که مردم و نیرو‌های مسلح در کنار هم مشکلات کشور را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.