توان مورد نیاز چانتو K50 توسط دو موتور برقی تامین میشود که هر کدام به صورت جداگانه نیروی مورد نیاز محورهای جلو و عقب را تامین میکنند. بدین ترتیب K50 یک سوپراسپرت چهارچرخ متحرک محسوب میشود که چسبندگی و هندلینگ بالای خود را تضمین میکند. مجموع توان خروجی دو موتور برقی چانتو K50 به ۳۷۵ اسببخار و گشتاور آن به ۵۸۰ نیوتنمتر میرسد. شتاب صفر تا صد این سوپراسپرت چینی ۴.۶ ثانیه اعلام شده و نهایت سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.
در زیر بدنه فوق سبک چانتو K50 یک شاسی سبک وزن قرار گرفته که سیستم تعلیق جلو و عقب به صورت مجزا به آن متصل شدهاند. از این رو هندلینگ بالا و بازدهی بسیار مناسبی به راننده عرضه خواهد شد. نیروی ترمز این سوپراسپرت چینی توسط شرکت برمبو تامین میشود که شامل کالیپرهای چهار پیستونه برای هر چرخ است. همچنین چرخهای خودرو نیز شامل رینگهای فوق سبک آلومینیومی و لاستیکهای حرفهای P Zero ساخت شرکت پیرلی میشوند.
توان مورد نیاز چانتو K50 توسط دو موتور برقی تامین میشود که هر کدام به صورت جداگانه نیروی مورد نیاز محورهای جلو و عقب را تامین میکنند. بدین ترتیب K50 یک سوپراسپرت چهارچرخ متحرک محسوب میشود که چسبندگی و هندلینگ بالای خود را تضمین میکند. مجموع توان خروجی دو موتور برقی چانتو K50 به ۳۷۵ اسببخار و گشتاور آن به ۵۸۰ نیوتنمتر میرسد. شتاب صفر تا صد این سوپراسپرت چینی ۴.۶ ثانیه اعلام شده و نهایت سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.
بیشتر بخوانید: مرسدس GLS جدید یک لیموزین شاسی بلند است +تصاویر
انتهای پیام/