سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا از روز دوشنبه کاهش می یابد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده دمای هوای استان طی هفته جاری به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد خسروی گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر و در پاره نقاط به ویژه در نواحی شمالی احتمال رگبار باران وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای روز یکشنبه پدیده قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود افزود: به دنبال این شرایط سامانه‌ای ناپایدار که با ریزش هوای سرد در منطقه همراه است در روز‌های دوشنبه و سه شنبه جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: ضمن کاهش محسوس دمای هوا در برخی ساعات باعث بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان خواهد شد در روز سه شنبه بارش در ارتفاعات و گردنه‌های برف گیر مناطق سردسیر به شکل برف دیده می‌شود.

خسروی با اعلام اینکه در روز چهارشنبه بارش قابل توجهی در سطح استان پیش بینی نمی‌شود گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در دو روز پایانی هفته به دلیل عبور موج بارشی دیگر از جو منطقه مجدداً شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان باشیم.



انتهای  پیام/ز

 

پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.