سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک رسانی موکب امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران وبیدگل به مناطق سیل زده

مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت:موکب امامزاده محمد هلال بن علی (ع) با پخت غذا و ارسال آن به مناطق سیل زده به آنها کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید جواد تکیه مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل اظهار داشت: موکب امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در راستای کمک به سیل زدگان خوزستان، ۲۳ فروردین ماه همراه با بدرقه زائران و مجاوران حرم مطهر این امامزاده جلیل‌القدر به خوزستان اعزام شده است و هم اکنون نیز با پخت غذا و ارسال آن به مناطق سیل زده به آن‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: این موکب، تنها موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است که با استقرار در بقعه علی بن مهزیار (ع) اهواز به پخت روزانه بیش از سه هزار پرس غذا و قرص نان مشغول است.

مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل بیان داشت: تمام مواد اولیه این موکب از محل کمک‌های مردمی شهرستان آران و بیدگل تهیه شده است، در موکب آستان مقدس امامزاده هلال بن علی (ع) ۴۰ نفر آشپز و خدمه به صورت داوطلبانه مسئولیت پخت نان، غذا و توزیع آن را برعهده دارند.

وی ادامه داد: همچنین بسته بندی‌های غذایی شامل رنج، روغن، قند و چایی جهت ارسال به مناطق دور و صعب‌العبور که امکان ارسال غذای گرم وجود ندارد، به وسیله بالگرد، در اختیار خانواده‌های سیل زدگان قرار می‌گیرد.

تکیه ابراز داشت: در حال حاضر اقلام بهداشتی، پوشاکی، فرش و چادر از مهم‌ترین اقلام مورد نیاز مردم در این مناطق است.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی موکب امامزاده محمد هلال بن علی (ع)  به مناطق سیل زده

برچسب ها: سازمان اوقاف ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.