سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی اکبری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یک هزار و ۵۰ واحد رسمی در صنعت باتری تهران فعالند/ واردات باتری با ارز ۴۲۰۰ تومانی

یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰ واحد رسمی و یک هزار و ۵۰۰ واحد غیر رسمی در تهران مشغول به فعالیت هستند.

تقی علی اکبری رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار باتری گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰ واحد رسمی و یک هزار و ۵۰۰ واحد غیر رسمی در تهران مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول از واردات باتری با ارز  ۴۲۰۰ تومانی خبر داد.


بیشتر بخوانید: نکات حیاتی برای افزایش طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند


علی اکبری از  افزایش قیمت  باتری در فرودین امسال خبر داد.

وی گفت: یکی از عوامل اصلیِ ضریب اشتغالزایی متکثر این صنعت را باید در تعدد قطعات و ادوات تعبیه شده در خودرو جستجو کرد که به تبع برای ساخت و تولید هر قطعه‌ای باید تعداد قابل توجهی از افراد در واحد‌ها و مراکز قطعه سازی مشغول به فعالیت شوند.

وی در ادامه از حمایت دولت در این صنف خبر داد و گفت: خوشبختانه همکاری مسئولان و دولت در این صنف بالا بوده و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه دار باشد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری با بیان اینکه باتری، از کالا‌هایی است که باید مشمول استاندارد باشد گفت: راه اندازی و آغاز به کار هر واحد تولیدی در این عرصه، نیازمند اخذ مجوز‌ از سازمان استاندارد است و نداشتن چنین مجوزی جریمه‌های سنگین و سختی را نصیب سرمایه گذاران می‌کند.

علی اکبری یادآوری کرد: برای گرفتن مجوز  باید به سازمان استاندارد هر استانی که سرمایه گذاری در آن انجام می‌شود، مراجعه شود، جواز دیگری که برای هر واحد تولیدی باید دریافت شود، مجوز بهره برداری است که برای دریافت آن باید به اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن هر استان مراجعه شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر دورنمای بازار باتری چندان مشخص نیست و همین موضوع مانع برنامه ریزی برای تولید است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری در ادامه گفت: باتوجه به شعار حمایت از رونق تولید، صنف باتری هم همانند سایر کالا‌ها در تلاش است که بتواند تا پایان سال، در جهت تحقق این شعار گام بردارد.

انتهای پیام/

سحرآرام

هم اکنون دورنمای بازارباتری چندان مشخص نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.