سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم جشن نیمه شعبان؛

از ۱۲۳ قاضی برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

در مراسم جشنی به مناسبت نیمه شعبان، از ۱۲۳ قاضی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در مراسم جشنی به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرکرد، از ۱۲۳ قاضی موفق و برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان، پیرامون نحوه گزینش و انتخاب قضات برتر گفت: این افراد بر اساس ماده ۱۲ دستورالعمل پرداخت بهره وری کارکنان و قضات و نتایج کارنامه قضایی و از سوی دادسرای انتظامی قضات انتخاب شدند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در این برنامه با تبریک میلاد منجی عالم بشریت (عج) گفت: غیبت امام زمان (عج) یکی از اسرار الهی است که با ظهور آن حضرت (عج) آشکار می‌شود.

وی، یکی از عوامل مهم در زمینه سازی ظهور را برقراری عدالت و احقاق حق مسلمین بیان کرد و افزود: در عرصه برپایی عدالت هیچ عملی سنگین‌تر از قضاوت نیست و این مهم نیازمند تقوا، تهذیب نفس و دوری از گناهان است.

نکونام اضافه کرد: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی از دیگر عوامل موثر در زمینه سازی ظهور است که با پیروی از دستورات و فرامین ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) در عصر غیبت محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش

مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) در دادگستری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.