سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۴ طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۴ طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از افتتاح ۲۴ طرح هادی به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی در شهرستان لردگان خبر داد.

وی گفت: این تعداد طرح در روستا‌های بابامنصور، دره باغ،کرتگل، ارمند علیا، ارمند سفلی، شش بهره سفلی، صالحات، سفیلان، مأمور، برجویی، آبریز سردشت، تل ماران، سرتنگ مسن، منجرمویی، دره شور، دومکان، دوله خرگوشی، پاگچ سر قلعه، ابواسحاق سفلی، شاه نجف، باغ انار میلاس، بردبر، شیرمرد و دشتیه به بهره برداری رسید.

رئیسی اضافه کرد: این طرح‌ها در قالب زیرسازی، آسفالت، خیابان سازی و کانال سنگی و با صرف ۵۰ میلیارد و ۳۸۳ میلیون و ۵۰ هزار ریال اجرا و تکمیل شد.

وی ادامه داد: همچنین یک واحد مقاوم سازی شده با یک هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در این شهرستان افتتاح گردید.

۲۱ تا ۳۰ فروردین به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

لردگان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن در لردگان

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.