سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت مسکن برای 200خانوار سیل زده کلات

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای 200خانوار سیل زده کلات مسکن ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از مناطق سیل زده کلات گفت: با همکاری صورت گرفته، اراضی تحت تملک اداره کل راه و شهرسازی که در محدوده شهر کلات قرار دارد به میزان 100خانوار ویژه شهروندان سیل زده در این شهرستان تحویل داده می شود.

وی با اشاره به ارایه تسهیلات بلاعوض12 میلیون تومانی به سیل زدگان این شهرستان، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساکنان شهرستان کلات که در سیل خانه هایشان تخریب شده است، تسهیلات ویژه شهرهای زیر 20هزار نفر به مبلغ 50میلیون تومان را در نظر می گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات اعلام کرد: همچنین طبق مصوبه کمیته امداد برای کلیه خانواده های تحت پوشش آسیب دیده در سیل کلات، تا سقف 30میلیون تومان وام بلاعوض پیش بینی شده است.

پژمانفر به خسارات وارده سیل به بناهای تاریخی این شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برای مرمت، حصار کشی و ایجاد کانال مسجد جامع کلات برآورد 350میلیون تومان را کرده است که بعد از خارج کردن گل و لای عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با تاکید بر تقویت عملیات لایروبی بستر رودخانه های شهرستان و ایجاد دیوار ساحلی از جمله ورودی کلات، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات لجستگی پس از چند روز از وقوع سیل، جاده های عشایری نیز بازگشایی نشده است که با پیگیری های صورت گرفته ، در روزهای آینده این مسئله تعیین تکلیف می شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

جاده های عشایری بر اثر سیل هنوز بازگشایی نشده است

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.