سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راه آهن قم عنوان کرد؛

آماده باش راه آهن قم در ایام نیمه شعبان

مدیر کل راه آهن قم گفت:تمام امکانات و نیرو‌ها در حالت آماده هستند تا بتوانیم خدمات مطلوبی را در این ایام به زائرین و مسافرین ارائه کنیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد:۳۰رام قطارمسافری در حدود ۱۰هزار صندلی درمسیرتهران - قم وتهران - جمکران وبالعکس، جهت رفاه حال زائرین ایجاد شده است.

مدیر کل راه آهن قم افزود: با پیگیر‌های مستمر اداره کل راه آهن قم، طی موافقت و دستور مدیرعامل راه آهن ج. ا. ا و نیز هماهنگی و مساعدت مدیریت پروژه‌های قطار‌های حومه‌ای هشت رام قطار فوق العاده جهت جابجایی زائرین به قطار‌های تهران– جمکران و بالعکس و شش رام قطار تهران -قم وبالعکس مازاد بر قطار‌های برنامه‌ای اضافه شده است.

وی با اشاره به برنامه حرکت قطار‌های تهران – جمکران و بالعکس اضافه کرد: روز شنبه مورخ ۳۱فروردین ماه دو رام قطار ریل راس ساعت‌های ۱۵و ۱۹/۱۵دقیقه از تهران به سمت جمکران حرکت می‌کند و ساعات برگشت آن ۲۳/۵۵دقیقه روز شنبه و۶/۴۵دقیقه روز یکشنبه خواهد بود.

محسن اعتماد با تاکید بر آمادگی راه آهن قم در ایام نیمه شعبان، بیان کرد: تمام امکانات و نیرو‌ها در حالت آماده هستند تا بتوانیم خدمات مطلوبی را در این ایام به زائرین و مسافرین ارائه کنیم.

مدیر کل راه آهن قم ادامه داد:روز یکشنبه اول اردیبهشت نیز دورام قطار ریل باس ساعت ۸/۳۰و ۹/۴۵از تهران به مقصد جمکران حرکت خواهند کرد که ساعات برگشت این قطار‌ها نیز ۱۲/۳۰و ۱۳/۵۰همان روز می‌باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه راه آهن جمکران جهت استقبال از زائرین عنوان کرد:ما در این ایام فرخنده برنامه هایی، چون آذین بندی سالن مسافری ایستگاه جمکران، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت درایستگاه‌های قم وجمکران، ایجاد غرفه‌های فرهنگی و فروشگاهی را در این ایستگاه شاهد هستیم تا خدمات مطلوب و در شأن شهر مقدس قم به زائرین عزیز ارائه کنیم.

انتهای  پیام/ح

تمهیدات راه آهن برای خدمات رسانی به زائرین نیمه شعبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.