سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: کره جنوبی و ویتنام رقیبان اصلی تیم ملی فوتبال دختران ایران هستند

مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران ایران گفت: کره جنوبی و ویتنام ۲ حریف قدرتمند در مسابقات دور مقدماتی انتخابی جام ملت‌های آسیا برای جوانان کشورمان هستند.

حسین عبدی مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان دختر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ملی جوانان ایران سه شنبه، سوم فروردین ماه به کشور ویتنام برای حضور در دور دوم مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا اعزام می‌شود.

او افزود: بازیکنان ما در این دوره از مسابقات به مصاف تیم‌های ویتنام، کره جنوبی و لبنان می‌روند. کره و ویتنام ۲ تیمی هستند که نه تنها در آسیا بلکه در دنیا حرفی برای گفتن دارند و به طور قطع بازی با این ۲ تیم برای دختران ما دشوار خواهد بود.

عبدی ادامه داد: حریف دیگر ایران، تیم لبنان است که اکثریت بازیکنان آن در لیگ کشور‌های دیگر فوتبال بازی می‌کنند و برخی از آن‌ها دوملیتی هستند.

پزشکان سعی می‌کنند بازیکنان آسیب دیده را به مسابقات برسانند

مدیر فنی تیم ملی بانوان اظهار داشت: آمادگی ملی پوشان نسبت به قبل بهتر شده است، تعدادی بازیکن دو ملیتی هم به تیم اضافه می‌شوند و من اطلاع دقیقی از وضعیت و کیفیت بازی آن‌ها ندارم، اما سرمربی تیم ملی از سطح بازی آن‌ها مطلع است. تعدادی از دختران صدمه دیدگی‌هایی بر اثر بازی در لیگ کشور داشتند و پزشکان در تلاش هستند بازیکنان را این مسابقات برسانند.

عبدی در ارتباط با غیبت بازیکنان دوملیتی در آخرین اردو تیم ملی گفت: من اطلاع دقیقی از دلیل غیبت بازیکنان ایرانی – آمریکایی تیم ملی ندارم و کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی باید به این سوال جواب دهد. تصور من این است که این بازیکنان به دلیل زمان طولانی اردو‌های ملی از درس و خانواده هایشان دور می‌مانند و به همین دلیل در آخرین اردو شرکت نکرده اند و در کشور ویتنام به جمع ملی پوشان ملحق می‌شوند.

عبدی تصریح کرد: لیگ بانوان در ایران فراز و نشیب‌های زیادی دارد و بازیکنان جوان ما مجبور هستند که در کنار بزرگسالان بازی کنند و در این لیگ به دلیل اختلاف سنی فوتبالیست ها، جوان‌تر‌ها دچار آسیب و ضرب دیدگی می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

کاشانی: برانکو مربی با شخصیت و بزرگی است / برای آشنایی بازیکنان با هیئت مدیره، تشکیل جلسه می‌دهیم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.