سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت رسیدگی به مشکلات مردم

امام جمعه خرمشهر عمده مشکلات سیل زدگان را پس از پایان سیل دانست و گفت: برطرف شدن مشکلات مردم و پرداخت خسارت های سیل زدگان باید به خوبی برآورد و مدیریت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام جمعه خرمشهر گفت: حضور اقشار مختلف مردم اعم از اهالی روستاها، بسیجیان، روحانیت در مقابله با بحران سیل خوزستان بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت و طلبه‌ها در کمک به مناطق سیل زده چشمگیر بود، افزود: در ۱۰ سال گذشته سیل‌ها و توفان‌هایی در کشور‌هایی همچون ژاپن و آمریکا اتفاق افتاده و افرادی زیادی از مردم کشته شدند و رییس جمهور آمریکا بی تفاوت بود این درحالی است در قبال سیل در ایران تبلیغات منفی می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به بارندگی‌ها بی سابقه اخیرگفت: اگر سد‌ها مدیریت نمی‌شد و خروجی آب از سد‌ها انجام نمی‌شد وضعیت از این بدتر می‌شد.

موسوی فر افزود: در بازدید انجام شده نشان می‌داد، هدایت آب به تالاب هورالعظیم بخش عمده‌ای از کانون گرد و غبار را در خوزستان از بین برده و همچنین بخشی از تاسیسات نفتی در مجاورت هورالعظیم به زیر آب رفته است.

وی ادامه داد: برخلاف تبلیغات منفی مبنی بر جلوگیری از ورود آب به هورالعظیم به دلیل وجود تاسیسات نفتی، اما تمام حوزه‌های نفتی به زیر آب رفته است.

امام جمعه خرمشهر گفت: آورد سد‌های خوزستان در اردیبهشت به دلیل آب شدن برف‌ها بیشتر می‌شود و باید این آب مدیریت شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.