سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اسلام آمریکایی مخصوص آل سعود و آل یهود است/بخش زیادی از امنیت نظام را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم

آیت الله شاهچراغی گفت: اسلام آمریکایی مخصوص آل سعود و آل یهود است که با همکاری استکبار جهانی، جنایت هایی را بر علیه مردم مظلوم یمن و دیگر مسلمانان انجام می دهند. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: ترامپ به خیال واهی خود با تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موفقیت دست خواهد یافت که این اقدامش با وحدت مردم ایران با شکست مواجه شد.

امام جمعه سمنان به کمک به سیل زدگان خوزستان و لرستان اشاره و تصریح کرد: حضور سه گروه ارتش، سپاه و روحانیت جلوه خاصی را به امدادرسانی بخشید.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به قشر خاصی نیست بلکه همه ملت ایران پاسدارند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به روز ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) و تبریک این روزها، ابراز داشت: ارتش در قلب مردم جای دارد و سربازان گمنام نیز توطئه ها و نقشه های داخلی و خارجی دشمنان نظام را در نطفه خفه می کنند.

به گفته وی، بخش زیادی از امنیت نظام را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: مردم باید چشم و گوش سربازان گمنام باشند و به آن ها برای حفظ امنیت نظام یاری رسانی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی اشاره و خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از مسئولان استانی باید گفت مردم این منطقه مشکلات فراوانی از جمله تخریب منازل دارند که لازم است رفع شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرا رسیدن میلاد پر برکت امام مهدی (عج) خاطر نشان کرد: جشن نیمه شعبان باید مردمی شود و آن را پررنگ تر از گذشته برگزار کرد.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: اصل مهدویت، مساله فرا حوزوی و فرا انسانی است که حکومت فرد صالح، حضرت امام مهدی (عج) برای نجات بشریت از ظلم و ستم است.پ

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره ضرورت شناخت صحیح منجی بشریت، اظهار داشت: انسان ها باید سعی کنند با شناخت صحیح مهدویت و معرفت افزایی در این زمینه و اطاعت از مقام معظم رهبری در زمان غیبت کبری، منجی بشریت امام زمان (عج) را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

آیت الله شاهچراغی به واجب بودن سربازی و فرمانبرداری از رهبری اشاره کرد و افزود: ولی فقیه، حجت و نائب امام زمان (عج) در زمان غیبت است.

انتهای پیام / گ

نماز جمعه تین هفته سمنان برگزار شد

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.