سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام اقدامات پیشگیرانه از نفوذ روان آب‌ها به شهر آبادان

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: بی شک راه رسیدن بخشی از آب تالاب شادگان به خلیج فارس از کنار آبادان در آن سوی سیل بند ایجاد شده در جاده قفاص می گذارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان با تاکید بر اینکه آب روان‌های جریان یافته از تالاب شادگان راهی جز طی مسیر و گذر از حاشیه آبادان در جاده قفاص و خورهای اطراف ماهشهر برای رسیدن به خلیج فارس ندارند، گفت: این حرف بدان معنا نیست که خطر نفوذ روان آب‌ها آبادان را تهدید می‌کند، هیچ خطری متوجه آبادان نیست و تمام اقدامات پیشگیرانه از نفوذ روان آب‌ها به شهر آبادان انجام شده ضمن اینکه به طور دائم سیل بندها رصد می‌شوند.

  وی افزود: بخشی از روان آب‌ها از طریق خوریات ماهشهر به سمت دریا هدایت می‌شوند و جز این دو راه، مسیری برای خروج آب از منطقه وجود ندارد.

فرماندار آبادان ادامه داد: شهروندان آبادانی از بابت این روان آب‌ها نگرانی به خود راه ندهند، خوشبختانه با مدیریت جهادی و همکاری همه جانبه نیروها برنامه‌ها و تصمیمات اتخاذ شده یک به یک در حال انجام است و هیچ وقفه‌ای در انجام امور محوله نداریم.

انتهای پیام/ د

پیشگیرانه از نفوذ روان آب‌ها به شهر آبادان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.