سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشجویی اردیبهشت در دامغان

جشنواره ملی تئاتر دانشجویی اردیبهشت با معرفی برترین ها در دانشکده هنر دانشگاه دامغان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این جشنواره، جایزه بهترین پوستر به محمد رجایی برای نمایش «شوم» از موسسه عالی هنر شیراز، بهترین نمایشنامه صحنه‌ای اول به طیبه مونسان برای نمایش «مجلس مهتاب کشون» از دانشگاه دامغان و بهترین نمایشنامه صحنه‌ای دوم به امیر حمزه حیدری برای نمایش «مساله تحمل ناپذیر وجود» از دانشگاه دامغان رسید.

ندا اسدی برای نمایش «آلوینای بدون مرز» از دانشگاه فرهنگ و هنر البرز بازیگر زن شایسته تقدیر و عرفان آیتی برای نمایش «افسانه ماده ببر» از دانشگاه دامغان و آرمین خوش نیک برای نمایش «مجلس مهتاب کشون» از دانشگاه دامغان به صورت مشترک بازیگر مرد شایسته قدردانی شدند.

عنوان بهترین بازیگر زن این جشنواره به زهرا سید زاده برای نمایش «مجلس مهتاب کشون» از دانشگاه دامغان و بهترین بازیگر مرد به امیرحسین رضوان صفت برای نمایش «مساله تحمل ناپذیر وجود» از دانشگاه دامغان رسید.

عنوان‌های بهترین پژوهش این جشنواره به زهرا حاجی احمدی از دانشگاه صدا و سیما، کارگردانی دوم به هادی محرابی برای نمایش «واترپروف» از دانشگاه دامغان و کارگردانی اول به سیامک دری برای نمایش «مجلس مهتاب کشون» از دانشگاه دامغان رسید.

جشنواره ملی تئاتر دانشجویی اردیبهشت در پنج بخش و با حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت ۶ روز در دانشکده هنر دانشگاه دامغان برگزار شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشجویی اردیبهشت در دامغان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.