سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در کریدور گردشگری کرمانشاه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تصویب فاز نخست کریدور گردشگری بیستون – طاق بستان در کارگروه گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری مدیر کل اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت:محور بیستون – طاق بستان با طول ۳۰ کیلومتر دارای ظرفیت‌های خوب گردشگری و مستعد توسعه و ایجاد زیرساخت‌های توریستی و تفریحی است.

وی ادامه داد: امروز در کارگروه گردشگری استان فاز نخست کریدور که مطالعات و پیشنهادهات مختلف بود مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید اراضی مورد نظر به گردشگری تغییر کاربری پیدا کنند.

وی با اشاره به انتفاع مردم و ساکنین این منطقه در جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، اظهار داشت: میراث فرهنگی با صدور مجوز‌های بوم گردی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حامی مردم منطقه و ایجاد اشتغالزایی خواهد بود.

وی همچنین از تهیه بسته‌های سرمایه گذاری ارزان قیمت برای سرمایه گذاران خبر داد و افزود: سرمایه گذارانی که علاقمند سرمایه گذاری در این بخش هستند می‌توانند به مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان، بسته‌های پیشنهادی را مطلعه کنند

مدیر کل میراث فرهنگی استان از پیش بینی ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این کریدور گردشگری خبر داد و خاطرنشان ساخت: این نوع سرمایه گذاری در استان کم نظیر خواهد بود و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در آینده برای استان باشیم.

قادری در ادامه گفت: در فاز دوم طرح، به دنبال ایجاد یک سازمان عمران جدید برای پیگیری مشکلات این طرح هستیم که مشکلات زیرساختی اولیه برطرف شود.

انتهای  پیام/ز

 

تهیه بسته‌های  ارزان قیمت برای سرمایه گذاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.