سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: حقمان باخت برابر سپاهان بود/ افراد حاشیه ساز از باشگاه سایپا اخراج شدند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کل بازیکنان ما برابر تیم سپاهان بد بودند و حقمان باخت در این بازی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم ما امروز بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم. به هیچ عنوان خوب نبودیم و متأسفانه در خط دفاعی و دروازه خیلی اشتباه داشتیم و نتیجه این بازی را از دست دادیم. نیمه اول توانستیم به بازی برگردیم، اما متاسفانه گل دقایق آخر نیمه اول باعث شد سپاهان جلو بیفتد. در بدترین زمان گل خوردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم. نمی‌توانم در مورد این گل‌ها صحبت کنم. متاسفانه دروازه‌بان ما اشتباهات خیلی بدی داشت و اصلاً در بازی نبود. با اینکه دروازه‌بان ما خوب کار نکرد خط دفاعی ما هم خوب نبود. اصلاً کل بازیکنان ما بد بودند و حقمان باخت بود. ما امروز سعی کرده بودیم به چند بازیکنی که پشت سر هم بازی کرده بودند استراحت بدهیم. متأسفانه بازیکنان جایگزین نتوانستند جای آن‌ها را پر کنند. ما تعداد محدودی بازیکن داریم و روی آن‌ها فشار است که این موضوع خودش را امروز نشان داد. یکی از بدترین بازی‌هایی که من در دوران مربیگری‌ام دیده بودم.

متاسفانه خیلی چیز‌ها در ایران برعکس است

سرمربی سایپا درباره اینکه قلعه‌نویی گفته است در ایران قدر دایی را نمی‌دانند، بیان کرد: من از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. ما در ایران زندگی می‌کنیم و در ایران متأسفانه خیلی چیز‌ها برعکس است.

مسائل اخلاقی برایمان مهمتر از برد و باخت است

دایی درباره بازی نکردن علیاری هم بیان کرد: متأسفانه علیاری را به دلایل انضباطی در اختیار نداشتیم. یک سری تصمیمات غلطی که گرفته و باعث شد که علیاری اتفاقاتی را در باشگاه به وجود بیاورد. ما مجبور شدیم از او صرف نظر کنیم. مسائل اخلاقی برای ما خیلی مهم‌تر از برد و باخت است. ما اصلاً در خط دفاعی بازیکن خاصی نداریم با این حال علیاری را کنار گذاشتیم. با اینکه یک نفر دیگر باعث شده بود که علیاری این حرکات را بکند، اما کسی حق ندارد بی‌احترامی بکند. متاسفانه کسانی که عامل این اتفاقات بودند از باشگاه اخراج شدند. خط دفاعی ما هم آنقدر باز بود که هر توپی که روی دروازه ما می‌آمد تن و بدن ما می‌لرزید.

دروازه بان ما گیج و کند بود

او در باره اینکه آیا نمی‌دانست که دروازه‌بان تیمش از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با سپاهان نیست، اظهار کرد: شما در تمرینات ما حضور داشتید؟ منادی یک مدت مصدوم بود. در بازی‌های قبلی دروازه‌بان سوم ما بود و روی نیمکت ذخیره‌ها بود. ما به او یک شانس دادیم که بتواند خودش را پیدا کند. متأسفانه این شانس را از دست داد و گیج و کند بود. روی گل‌های اولی که ما خوردیم هم دفاع و هم دروازه‌بان ما مقصر بودند. گل سوم و چهارم هم من مانده‌ام که چگونه به ثمر رسید. گل پنجم هم مثل آب خوردن پنالتی دادیم. اشتباهات تکراری از بازی قبلی شروع شده و ادامه دارد. من در جلسه تک تک این اشتباهات و نقاط ضعف خودمان و قوت حریف را به بازیکنان گفتم. بازیکن هم نداریم که تعویض کنیم و به بازیکنان از لحاظ بدنی فشار آمد. اما همه این‌ها باعث نمی‌شود که ما این گونه ببازیم.

دایی ادامه داد: نمی‌توانستیم دفاع کنیم. این فوتبالی است که سپاهان خیلی دوست دارد. فوتبال سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی و کرنر است. آن‌ها روی این‌ها خوب کار کرده‌اند. اگر ما دفاع می‌کردیم شاید بیشتر گل می‌خوردیم. ما گل دوم را در دقیقه بدی خوردیم و با باخت به رختکن رفتیم.

او در پایان درباره اینکه بازیکنانش دیگر انگیزه لازم را ندارند، خاطر نشان کرد: به طور حتم ما سقوط نمی‌کنیم و برای خودمان بازی می‌کنیم. یک بازی درست و پاک ارائه می‌دهیم. ما تعداد محدودی هستیم و نمی‌توانیم زیاد تعویض کنیم و موقعی که در بازی حساس هم مهره اصلی مان تنبیه انضباطی می‌شود و خط دفاعی خیلی ضعف داریم این اتفاقات رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سایپا ۲ - سپاهان ۵/ دشت سه امتیازی قلعه‌نویی در شب گلباران شهریار


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.