سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل جامعه اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج)

امام جمعه شهرکرد گفت: تشکیل جامعه اسلامی زمینه‎ساز ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و روز جهانی مستضعفان گفت: انتظار برای ظهور امام زمان (عج)، امری تحول آفرین است.

وی افزود: تحول در درون و رفتار و کردار بر اساس آموزه‌های دینی، ویژگی منتظران راستین امام زمان (عج) برای فراهم کردن زمینه گسترش عدل و داد در جهان با ظهور آن حضرت (عج) است.

نکونام اظهار داشت: ظهور امام زمان (عج) در گرو تشکیل دولت و جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است که همه باید برای تحقق آن، جهاد و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت اسلامی در کشور تشکیل شده است، اما تا فعالیت کامل آن بر اساس قوانین و قواعد اسلامی فاصله وجود دارد تصریح کرد: در این راستا باید دولتمردان در روش و منش بر اساس مبانی اسلامی و متعهدانه عمل کنند و از گرفتاری‌ها و بازی‌های حزبی، جناحی و گروهی دور شوند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تلاش برای برقراری امنیت و سلامت نظام، از مأموریت‌های موفق مجموعه وزارت اطلاعات است.

نکونام همچنین به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و افزود: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران ناشی از خشم دشمن نسبت به موفقیت‌ها و اقتدار این نهاد انقلابی است.

وی، حضور مؤثر در دفاع مقدس، مقابله با گروهک‌ها و تجزیه طلبان، خنثی کردن بحران‌های سیاسی و فتنه ها، مبارزه با داعش، خدمات رسانی در عرصه‌های عمرانی و سازندگی از طریق قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، شکل دهی بسیج، تقویت توان دفاعی و موشکی کشور، شکل دهی مقاومت در منطقه، و همچنین خدمات رسانی در هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل امسال را از جمله اقدامات سپاه پاسداران برشمرد.

نکونام پیرامون ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در سال ۱۳۵۹ در صحرای طبس هم گفت: استکبار جهانی شکست تلخی را در این روز تجربه کرد.

وی در پایان، از مردم خواست؛ کمک و یاری به سیل زدگان کشور را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.