سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش؛ نور چشم ملت/ بیانات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) درباره ارتش +فیلم

صفحه اینستاگرام دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) درباره گرامیداشت روز ارتش منتشر کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب نمود و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمام‌تر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت آن، فرمان تاریخی و مهمی صادر و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نام‌گذاری کردند.

از دل ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۰ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

از این رو صفحه اینستاگرام دفاع مقدس به مناسب روز ارتش ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) را درباره گرامیداشت روز ارتش منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.