سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۱ هزار قرص روانگردان در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۱۱ هزار و ۱۰۰ حبه قرص روانگردان به همراه ۹۷ هزار سی سی شربت متادون کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور  اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کنگاور مبنی بر اینکه فردی بوسیله یک دستگاه خودروی دنا قصد جابه جایی قرص و داروی روانگردان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سرهنگ الهیاری بیان کرد: در بازرسی از صندوق عقب این خوردو که ۳ سرنشین (۲ خانم و یک آقا) داشت ۹۷ لیتر شربت متادون و ۱۱ هزار حبه قرص روانگردان کشف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور همچنین به برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان طی یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: کشف ۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل کولرگازی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال از جمله این اقدامات بود.

وی دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با پلاک جعلیو همچنین کشف ۱۲۷ قطعه لوازم و قطعات سرقتی خودرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

 انتهای  پیام/ز

 

کشف ۱۲۷ قطعه لوازم و قطعات سرقتی خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.