سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شیراز/امام جمعه شیراز: ارتشیان و نظامیان دژ‌های محکمی برای مردم هستند

مراسم رژه روز ارتش در شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش در شیراز با حضور فرمانده ارشد آجا، نیروهای نظامی، نماینده ولی فقیه و استاندار فارس برگزار شد.

آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در روز ارتش با بیان این که ارتشیان و نظامیان دژ‌های محکمی برای مردم هستند، اظهار کرد: این دژ‌های محکم عظمت و اقتدار در آغاز امسال نیز با کمک به سیل زدگان افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: نقش نیرو‌های مسلح در نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن کشور به نقطه‌ای که زمینه ساز ظهور باشد بر کسی پوشیده نیست.

ارتش همیشه در خدمت نظام و مردم بوده است

استاندار فارس نیز در این مراسم بیان کرد: ارتش همیشه در خدمت نظام و مردم بوده و وجود تحریم‌ها و تهدیدها، حرکت رو به جلو و توسعه گرایانه را داشته است.

رحیمی با بیان اینکه امروز ارتش با آمادگی کامل توان مقابله با هر تهدیدی را دارد، افزود: رمز موفقیت ارتش خدا باوری و تبعیت از فرماندهی کل قوا است و در دفاع از انقلاب، کشور موفق بودند و آن‌ها همواره در کنار توسعه، با تهدیدها، تحریم‌ها و بحران‌ها مقابله کرده اند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس و کهکیلویه و بویر احمد هم در این مراسم گفت: ٢٩ فروردین روز ارتش و دلاور مردان تاریخ است که نامشان پشت دشمنان را می لرزاند.

امیر سرتیپ جمشیدی با بیان این که فرمان تاریخی حضرت امام تولدی دوباره برای ارتش بود و هویت اسلامی و مردمی را نمایان کرد، افزود: امام با نگاهی عمیق و شناخت دسیسه‌های دشمن این روز را به نام ارتش نامگذاری کرد تا از نظام محافظت کند و کار ارتش جنگ با عناصر تکفیری و صدامیان و همدلی و همسویی با مردم است.

وی با اشاره به این که افتخار می‌کنیم که به عنوان مدافع در خدمت هستیم، تصریح کرد: امسال نیرو‌های مسلح و ارتش در حادثه سیل مناطق مختلف کشور به عنوان مدافع مردم و همدرد با مردم و همدلی در کنار مردم بودند تا آسیب سیل به حداقل برسد و سبب افتخار است.

انتهای پیام/چ

 

برچسب ها: نماز جمعه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.