سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز همکاری باشگاه اشتوتگارت آلمان و سپاهان اصفهان

رئیس باشگاه اشتوتگارت به همراه "الکس رویز" از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان، با مدیر عامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه سپاهان اصفهان، اریک استرادینگر رئیس باشگاهاشتوتگارت به همراه الکس رویز از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان با حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تابش، مدیر عامل این باشگاه و محمد علی بصیریان مدیر آکادمی فوتبال سپاهان دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، هدف از این دیدار، تبادل نظر درباره آغاز همکاری های آکادمیک ورزشی دو باشگاه و همچنین ارتقاء سطح تیمهای پایه و دیگر مراودات ورزشی بیان شده است.

در ادامه مدیران باشگاه ام.تی.وی. اشتوتگارت آلمان با امیر قلعه نوعی، سرمربی طلایی پوشان سپاهان دیدار و گفتگو کردند و دقایقی پیرامون همکاری های متقابل در زمینه فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است باشگاه ام.تی.وی. اشتوتگارت آلمان در سال ۱۸۴۳ تاسیس شده و یکی از با سابقه ترین باشگاههای آلمان به شمار می‌آید که در زمینه کشف استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف وپرورش انها بصورت تخصصی فعالیت می نماید که در این میان می توان به سامی خدیرا، گومت و مالز بومل اشاره کرد که این باشگاه به فوتبال دنیا معرفی کرده است.


بیشتر بخوانید:

ماجرای گوجه فرنگی جنجالی در بازی استقلال - سپاهان

قلعه نویی: مسئول باخت مقابل استقلال من هستم

زهرایی: پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.