سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پیشگیری از اعتیاد

سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فارس گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی اظهار کرد: جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای با موضوع «پیشگیری از اعتیاد» با توجه به دغدغه‌های مردم و رهبر انقلاب درباره مقابله با پدیده خانمان‌سوز اعتیاد توسط معاونت اجتماعی ناجا با شعار «مردم و امنیت» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس در سه قالب انیمیشن، مستند و داستان منطبق بر محور باورها، اعتقادات دینی و هنجار‌ها در پیشگیری از اعتیاد، باور‌های غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامد‌های گرایش به اعتیاد، نقش محیط‌های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمان‌های دولتی و مردم نهاد به اجرا در می‌آید.

سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب‌های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.

وی ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال ۹۸، از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره به آدرس festival۱۱۰.tebyan.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/چ

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پیشگیری از اعتیاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.