سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارخراسان رضوی؛

بانوان کارآفرین به عنوان معین اقتصاد مقاومتی انتخاب می‌شوند

استاندار خراسان رضوی گفت: شبکه‌ای از بانوان کارآفرین به عنوان معین اقتصاد مقاومتی بخشی از حاشیه شهر مشهد انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استانداری خراسان رضوی درنشست با بانوان فعال عرصه اقتصادی گفت: درتلاش هستیم که با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، روش جدیدی از مدیریت را در خراسان رضوی کلید بزنیم.

وی افزود: بسیاری از بانوان در صورت فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی نقش آفرین باشند و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزشی غیردولتی در این زمینه می‌توانند موثر واقع شوند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ما نگاه تبعیض آمیز به مردان نداریم لذا درعرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی از ظرفیت بانوان استفاده خواهیم کرد، گفت: شبکه‌ای از بانوان کارآفرین مسئولیت معین اقتصاد مقاومتی بخشی از حاشیه شهر مشهد را برعهده می‌گیرند و دراین راستا معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی باید طرح آن را تدوین کند.

بانوان درعرصه اقتصاد مقاومتی الگویی بی بدیل خواهند بود

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم درادامه این نشست، با بیان اینکه برای جلب مشارکت بانوان در عرصه‌های اقتصادی آمادگی داریم، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، نباید این باور اشتباه در بانوان وجود داشته باشد که از توان آنان در مقابله با دشمن کمتر استفاده می‌شود.

وی افزود: اگر یکی از مناطق طرح مثلث توسعه اقتصادی به بانوان فعال در عرصه کارآفرینی واگذار شود، قطعا بانوان در بین دیگر معین‌های اقتصاد مقاومتی الگویی بی بدیل خواهند شد.

بانوان بازوی کمکی برای معین‌های اقتصاد مقاومتی

علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، مسئولیت برخی ازمناطق استان درمثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به بانوان کارآفرین واگذارمی شود و تفاهم نامه‌های آن به زودی منعقد خواهد شد.

وی اظهار داشت: آن دسته از بانوان فعال در عرصه اقتصادی که متقاضی مشارکت در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باشند، می‌توانند برای انجام وظایف مشخص شده در تفاهم نامه ها، به معین‌های اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.