سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۰۰ سمن در استان اصفهان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از فعالیت ۲۰۰ سمن در استان اصفهان خبر داد و گفت: سمن‌ها در ارائه خدمات فرهنگی به جوامع نقش بسزایی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد سلطان حسینی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار از فعالیت ۲۰۰ سمن در این استان خبر داد داشت: در شهرستان کاشان بالغ بر ۲۰ سمن ثبت شده داریم که در حوزه‌های فرهنگی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و به این جامعه خدمات متعددی ارائه می‌دهند.
وی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به سازمان امور جوانان در سال‌های گذشته اظهار داشت: چندین سال است که با ادغام این سازمان وزارت خانه‌ای به نام وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد به نحوی که در حوزه جوانان به ۱۳ شاخه مختلف پرداخته می‌شود.

سلطان حسینی با بیان اینکه رئیس ستاد ساماندهی جوانان رؤسای هر منطقه همچون فرمانداران هستند، افزود: دبیری این ستاد بر عهده اداره ورزش و جوانان است و خوشبختانه جوانان دغدغه‌مند طی حرکت‌های خودجوش سازمان‌های مردم نهادی را ایجاد کردند و در حوزه‌های مختلف همچون اعتیاد، خانواده و ... فعالیت می‌کنند و به نحوی حامی دولت در این حوزه شده‌اند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و ابراز داشت: ضمن اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: مهمترین منابع کشور نیروی انسانی آن مخصوصاً نیرو‌های جوان آن هستند و بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان به خصوص اداره کل استان اصفهان بر اساس سیاست‌های ابلاغی تمام تلاش خود را در افزایش شور و نشاط جوانان به کار گرفته است.

انتهای پیام/ی
 



نقش آفرینی سمن‌ها در حوزه فرهنگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.