سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندان، ایستگاه آخر سارق حرفه‌ای قطعات خودرو

فرمانده انتظامی مازندران سارق حرفه‌ای قطعات خودرو با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان قائم شهر ضمن تقویت گشت‌های انتظامی هدفمند و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در ادامه تحقیقات ضمن تعقیب و مراقبت از این سارق دریافتند، این فرد آشنا به موضوعات فنی خودرو و دارای سابقه کیفری است که به تازگی پس از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شده است.

سردار میرفیضی افزود: با شناسایی محل فعالیت این فرد و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیر کننده متهم به سرقت را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی دو دستگاه کامپیوتر خودرو ۲۰۶ سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهرستان قائم شهر اعتراف کرد.

سردار میرفیضی افزود: در این خصوص مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

بازداشت سارق قطعات خودرو در قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.