سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور اهواز – آبادان کماکان ممنوع است

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: کماکان تردد در محور اهواز – آبادان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان بیان داشت: ۳ کیلومتر از کیلومتر ۴۰ محور اهواز – آبادان دچار آبگرفتگی است و همچنان تردد در این محور ممنوع است چرا که شدت عبور آب از این جاده بسیار زیاد است و احتمال حادثه وجود دارد.

وی افزود: محور اهواز – خرمشهر  مسیر جایگزین معرفی شده تعیین شده که اکنون مشکلی ندارد و تردد در آن روان است وبه محض اینکه سطح آب پایین بیاید، این بخش از محور اهواز – آبادان بازگشایی می‌شود.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند از آبادان به شادگان بروند می‌توانند از این مسیر تردد کنند، اما از شادگان تا اهواز اجازه تردد داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برخی رانندگان و اهالی روستا‌های اطراف محور اهواز – آبادان اصرار بر تردد از این مسیر دارند، اما طبق بازدید‌های روزانه تردد از این مسیر امکان پذیر نیست. همچنین هنوز مشخص نیست وضعیت آب چطور خواهد بود تا در این زمینه تصمیم گیری شود.

 این مقام مسئول ادامه داد: ممکن است با وقوع بارش‌های آینده رهاسازی آب از پشت سد‌ها افزایش یابد و برخی محور‌ها درگیر شوند. بنابرین مردم از سفر غیر ضروری خودداری کنندو  مسیر اهواز – اندیمشک بازگشایی شده است هر چند حدود ۲۰ کیلومتر از یک لاین آن مسدود است.

وی در پایان گفت: اکنون ترافیک در محور‌های ورودی و خروجی خوزستان پرحجم است، زیرا خودرو‌های امدادی و خدماتی بسیاری در محور‌ها تردد می‌کنند.

انتهای پیام/م

نگاهی به وضعیت راه های خوزستان

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.