سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درحاشیه نشست تیم پدیده؛

شکوفایی تصادفی استعداد‌ها، مانع پیشرفت شهر است

رییس کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: امسال شاهد موفقیت یکی از بی‌نظیرترین رشته‌های ورزشی جوانان و در بالاترین سطح ممکنه در کشوربودیم ولی نباید شکوفایی استعدادها تصادفی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای شهر مشهد در مراسمی که با حضور مدیران شهرداری مشهد و اعضای باشگاه پدیده شهرخودرو برگزار شد گفت: متاسفانه مشکل اصلی شهر ما، شکوفایی تصادفی استعداد‌ها است. تاکنون مکانیزم پرورش و کشف استعداد به شکل مناسبی نداشته‌ایم، لذا گام بعدی ما در بحث حمایت از ورزش قهرمانی و فوتبال، توجه به پایه‌ها، شکوفایی استعداد‌ها و البته بخش بانوان است.


به نام غیرت خراسانی کنار پدیده می‌مانیم

اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان گفت: کار ما تصدی‌گری در ورزش نیست. ما تسهیل‌گر هستیم و قرار است از شما حمایت کنیم. در این موضوع به نام مردم مشهد، به نام غیرت خراسانی و مشهدی، کنار پدیده شهرخودرو خواهیم‌بود، زیرا شما برای مردم شهرِ امید و زندگی، نشاط‌آورید.

لزوم کار تیمی برای پدیده


فرهاد حمیداوی مالک تیم پدیده شهرخودروگفت:تیم متحد وقتی معنا می‌گیرد که کار تیمی انجام شود. خدا را شاکرم که امروز احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه، تیم هستیم. خوشحالم از این بابت که برادرانی عزیز دارم و در مشهد تنها نیستم.

 

بهترین امکانات برای استعدیابی در مشهد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا با وجود مشکلاتی که داشتند، لحظه‌ای از رسیدن به موفقیت دلسرد نشدند.


وی گفت:از اینکه تاکنون توانسته‌ایم رضایت مردم خوب مشهد و خراسان را جلب کنیم، خوشحالم. انشالله در ادامه هم نتایج خوبی کسب می‌کنیم، اما مهمترین موضوع، برنامه‌ریزی برای آینده است. امکانات فعلی شهر مشهد، برای ژن خوب و استعداد بالای فوتبالیست‌های مشهدی کم است. جا دارد که در این شهر فوتبال‌خیز، بهترین امکانات برای ظهور و رشد استعداد‌ها فراهم شود. بهترین اتفاق همین است که هر روز، زیرساخت‌ها بهتر و بهتر شود.

 

انتهای پیام//ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.